Retourneren en Klachtenafhandeling

Romesco hoopt natuurlijk dat je helemaal tevreden bent over de door jou ontvangen bestelling. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, laat ons dat dan binnen 14 dagen weten.

Retourneer het product in een zo oorspronkelijk mogelijke en onbeschadigde staat en, indien mogelijk, in de originele verpakking. Stuur je pakket binnen 14 dagen na ontvangstdatum naar: 

Romesco
Honthorstlaan 396
1816 TN Alkmaar

Vermeld bij je zending je naam, adresgegevens, ordernummer en, indien gewenst, de reden van retour. 

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd sturen we een e-mail ter bevestiging. Je aankoopbedrag, inclusief bezorgkosten, wordt vervolgens, binnen 14 dagen teruggestort  op het door jou gebruikte bankrekeningnummer of op je creditcard.

Mocht je bestelling onverhoopt een beschadiging hebben opgelopen tijdens het transport, dan kun je je bestelling natuurlijk ook retourneren. Na ontvangst door Romesco zullen zowel de aankoopkosten als de verzendkosten van je retour worden vergoed. In alle andere gevallen zijn de verzendkosten bij retouren voor je eigen rekening.

Mocht je nog vragen hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice: service@romesco.nl

 

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.

Toch vragen  we je vriendelijk om je klacht aan onze klantenservice door te geven.

Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch.

 

Wij zullen je klacht natuurlijk zorgvuldig bekijken. Graag werken wij dan samen met je aan een bevredigende oplossing.

Onze gegevens:

Romesco

Honthorstlaan 396

1816 TN Alkmaar

072 - 844 08 48

service@romesco.nl 

               

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons binnen 48 uur een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden Mocht dit meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je hier prijs op  stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Romesco bij is  aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat altijd de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).